Op deze pagina het overzichtsrooster per week van de alle groepen studenten die deelnemen aan SK-BORSP. (dit rooster is een momentopname en niet dynamisch)
-> Voor exacte tijden en locaties kijk op de MyUU app
-> NB Practicumlabmomenten altijd op de scheikunde zalen in KBG

Hoe lees ik het onderstaande rooster?
Wellicht ervaar je het onderstaande rooster als intimiderend, maar dit is een rooster dat wij planners gebruiken als basis voor communicatie richting OSZ als het gaat om de roosters. Uiteindelijk resulteert dat in persoonlijke roosters van studenten via MyUU app. Door Corona kan het zijn dat niet altijd alles even goed klopt of er helemaal niet in staat, daarom hebben jullie ook dit rooster. Naast het BORSP gedeelte staat er ook de WSNK en DB colleges in, zodat het een totaalplaatje geeft van al je activiteiten in periode 1.

Aan de linkerkant zie je de kolommen OSZ-PR-FMP. Voor de student is het in eerste instantie belangrijk om te weten in welke OSZ groep hij/zij zit, namelijk een van de groepen 1-2-3-4-5(DB)-R. Je indeling is gekoppeld aan het persoonlijke MyTimeTable/MyUU rooster, maar dat rooster geeft niet alle details weer van wanneer je wat waar doet. Daarvoor is onderstaand rooster bedoeld en het is daarbij belangrijk om te weten in welke practicumgroep je zit en dat zijn de afzonderlijke horizontale regels in onderstaand schema. Je practicumgroep is gerelateerd aan de plek waar je gaat werken op de practicumzaal en is onderdeel va de zogenaamde PINcode die je krijgt aan het begin van het jaar, daar lees je hier meer over. Is je PINcode bijvoorbeeld 23YA02 dan ben je van het cohort 2023 zit je in groep Ya en werk je in zuurkast 2 van straatje A op labzaal KBG 6.14. Groep Ya is onderdeel van OSZ groep 3 en Ya bestaat uit 8 studenten die samen practicum doen onder leiding van een assistent in de Y-stroom (practicum op donderdag en vrijdag) in zuurkast straat A van KBG 6.14. Een van de dingen die niet in je MyTT rooster staan is wanneer je het GLC experiment doet. Ya doet dat experiment op vrijdag 15 september 2023 van 9-13 uur. Als je dat ziet op het rooster dan heb je het rooster begrepen.

Succes
P1-BORSP-1