Het practicum behorend bij het vak SK-BANV13 wordt in twee tijdslot combinaties gegeven:
ABC: je kan een extra vak uitkiezen in tijdslot D (bv SK-B2NMRM of NS-265 of NS-158) = practicum op maandag +dinsdag + woensdagochtend
BCD: je kan een extra vak uitkiezen in tijdslot A (bv SK-B2MSPR of WIS3) = practicum op woensdagmiddag + donderdag + vrijdag

Het voorlopige (nu nog lege) rooster wordt hieronder gegeven
Hoe lees ik dit rooster?

Zoek allereerst je naam op, die kan staan in de
blauwe kolom links of de groene kolom rechts.
  • Volg je SK-BANV13 in combinatie met het vak SK-B2NMRM (D) of een ander vak in tijdslot D, dan kijk je in de blauwe kolom HELEMAAL LINKS
  • Volg je SK-BANV13 in combinatie met het vak SK-B2MSPR (A) of een andere vak in tijdslot A, dan kijk je in de groene kolom HELEMAAL RECHTS
  • Volg je dit vak samen met een vak in B (bv MECH08) dan wordt je in ABC of BCD ingedeeld afhankelijk van waar er plek over is.
  • Ben je premaster dan volg je waarschijnlijk 1 vak deze periode en wordt je afhankelijk van de situatie ingedeeld in ABC of BCD. Heb je toch een voorkeur voor een bepaalde stroom, laat het ons dan weten via de E-mail. Extra info Premasters vind je op deze pagina.

Heb je je naam gevonden dan weet je in welke groep je zit en ook wat je waar doet onder leiding van (olv) welke assistent. Let wel even op je eigen kleur, op die dagen heb je namelijk practicum
NB: op donderdag 26 februari wordt er een Introductiecollege gehouden voorafgaand aan het college Vast stof. Dit college is verplicht om te kunnen deelnemen aan het practicum. Mocht je door omstandigheden niet aanwezig (kunnen) zijn bij dit intro college, neem dan vooraf contact op met docent dr. M. Schwalbe.

1 December 2023: belangrijke mededeling voor groep ABC
Omdat de meest assistenten in week 10 op conferentie zijn zullen de practica van week 10 verplaats gaan worden naar week 11 en 12. Dat betekent dat ALLE studenten ABC practica hebben in de weken 11-12-13 en er geen verschil meer is

29 februari 2024: de volgende wijzigingen zijn gemaakt
-> rooster voorlopig ingevuld, hier mogen nog GEEN RECHTEN aan worden ontleend. Alles kan mogelijk nog wijzingen.
-> UCU studenten doen mee met groep XI in BCD
-> heb je je niet ingeschreven? Wacht niet tot de na-inschrijving, maar laat het me nu weten per e-mail. De na-inscrhijving zal op slot gaan.
-> weet je dat je toch niet mee gaat doen, laat het mij dan AUB weten.
-> Premasters (paarse namen) zitten nu ingedeeld in
BCD
-> wil je de groepssamenstelling wijzigen om een andere reden? Vind ruilpartner(s) en laat het me weten per
e-mail met cc van alle betrokkenen.
NB: klopt er iets niet? Laat het ons (op vriendelijk wijze) weten.
P3-BANV13S
Bovenstaand rooster is een voorlopig rooster en aan dit rooster mogen geen rechten worden ontleend.
  • Studenten kunnen nog verplaats worden naar andere groepen.
  • Zie je nu al iets dat niet klopt stuur ons dan een e-mail
  • Premaster Studenten komen terecht in groep XII en XIII. Mocht dit probleem opleveren, laat me dat weten per e-mail

Was je te laat met inschrijven en staat je naam er niet bij en wil je je zelf inschrijven bij de na-inschrijving, doe me een plezier en stuur op het moment dat je dit leest ons een
e-mail en laat ons weten wat je graag wilt en welk vak je naast BANV 13 wilt volgen want dan houden we daar alvast rekening mee. Vanaf de na-inschrijving tot begin van de cursus is te kort tijd om alles nog te regelen, inclusief wellicht extra assistenten die wij ergens vandaan moeten halen. Zodra je deze informele aanmelding hebt gedaan zetten we je op bovenstaand rooster, maar je zal je dan toch nog zelf moeten aanmelden bij de na-inschrijving.