Als onderdeel van jullie PreMaster traject
-> hebben jullie deze periode deelgenomen aan de cursus
SK-BFYAN13 en vrijstelling gekregen voor het practicumdeel van die cursus.
-> gaan jullie deelnemen aan de cursus
SK-BANV13 inclusief het practicum gedeelte. De Info pagina is op basis van het programma van vorig jaar en wordt mogelijk nog ge-update.

Aanvullende informatie
-> Roosters van het practicum SK-BANV13 vinden jullie
hier.
-> Er komt voorafgaand aan het practicum een verplicht intro college (tijdstip en plaats via MyTimeTable / MijnUU App) waarbij het practicum wordt toegelicht en waarbij de handleiding uitgedeeld zal gaan worden. Tot die tijd is het niet nodig om “alvast” te beginnen met de voorbereiding van het practicum. Dus het is niet nodig om daar naar te informeren bij ons.
-> Deelcijfers practica/Theorie SK-BFYAN13 / SK-BANV13 kan je zien via het
Practicum Grade Centre. Inloggen met solis-ID en wachtwoord.

Tot slot:
Wij gaan er van uit dat jullie als hogeschool studenten al een labjas en labbril hebben en deze ook kunnen gaan gebruiken tijdens het practicum.
Jullie zullen ook gebruik gaan maken van handgeschreven Labjournaals tijdens het practicum en deze gaan jullie van ons krijgen.