Het vak SK-BORC13 bevat een theorieonderdeel waarvan de hoor en werkcollege vallen in tijdslot C en er practica combo's bestaan in ABC en BCD
  • Volg je SK-BORC13 in combinatie met het vak SK-BFYCH (of elk ander vak in D) dan volg je het practicum in ABC
  • Volg je SK-BORC13 in combinatie met het vak SK-B2CHBI (of elk ander vak in A) dan volg je het practicum in BCD
  • Volg je SK-BORC13 in combinatie met een ander vak in AD dan overlapt dit ALTIJD met het practicum. Studenten moeten daarvoor zelf een oplossing vinden en worden verwacht aanwezig te zijn tijdens het practicum.
  • NB als je een vak volgt in Tijdslot B, dat niet overlapt met de colleges van SK-BORC13 (in tijdslot C), dan overlapt dit ALTIJD met het practicum. Studenten moeten daarvoor zelf een oplossing vinden en worden verwacht aanwezig te zijn tijdens het practicum. Voor dat doel is er helemaal onderaan deze pagina een conceptueel rooster van de cursus geplaatst zodat je kan zien waar er eventueel een clash is met je eigen rooster
Iedereen die zich inschrijft voor SK-BORC13 wordt geplaatst, ook al zie je bij inschrijving dat je op een wachtlijst komt te staan. Deze wachtlijst is ingesteld om ons in staat te stellen om aan de hand van de vakkencombinaties (en hetgeen je zelf hebt aangegeven in de voorkeur groepsindeling) een indeling te maken. Deze indeling wordt asap na afloop van de inschrijving gemaakt en via deze pagina gepubliceerd.

Hoe lees je het practicum rooster?
Zoek allereerst je naam op, die kan staan in de
BLAUWE kolom links of de GROENE kolom rechts.
  • Volg je SK-BORC13 in combinatie met het vak SK-BFYCH (of elk ander vak in D) dan kijk je in de BLAUWE kolom
  • Volg je SK-BORC13 in combinatie met het vak SK-B2MSPR (of elk ander vak in A) dan kijk je in de GROENE kolom
Als je jouw naam gevonden hebt, dan weet je in welke groep je zit en ook wanneer je wat waar doet onder leiding van (o.l.v.) welke assistent. Let wel even op je eigen kleur, want alleen op die dagen heb je namelijk practicum.
Zodra je van de wachtlijst afgaat wordt je gekoppeld aan een groep en is je individuele rooster zichtbaar in de MyUU App.
NB: Studenten die alleen nog de theorie moeten inhalen ZIJN ALTIJD geplaatst, let er wel op dat beide deeltoetsen altijd opnieuw moeten worden gedaan, zelfs als je een van de twee deeltoetsen afgelopen jaar al hebt gehaald.

TOT SLOT: op donderdag 7 december na afloop van de midterm toets wordt er van 13:15-13:45 uur een VERPLICHT Introductiecollege Practicum gehouden in de locatie volgens MyTimeTable
Ben je afwezig tijdens dit college, dan kan je niet deelnemen aan het practicum, tenzij je dit vooraf hebt overlegd met docent Dr. Matthias Schwalbe!
NB dit is een voorlopig rooster en hieraan mogen geen rechten worden ontleend! Zie je iets dat niet klopt, laat ons dat weten per mail
In dit format rooster staan ook de data pickup spectrum, deadline van inleveren verslag en labjournaals en tevens de deadline nakijken door de assistenten (10 werkdagen).
Deze laatste deadline kan alleen gehaald worden door de assistenten als studenten ook daadwerkelijk hun labjournaals op tijd aanleveren!
P2-BORC13S

Wie maakt wat is te zien in onderstaand overzicht:
P2-BORC13E
Doe je een cursus anders dan A en/of D, kijk dan in onderstaande conceptuele rooster om te zien hoe haalbaar je plan is en ook wat de beste groep is om ingedeeld te worden kwa practicum en/of HC/WC. In weken 2 en 3 is er sprake van stromen en is er keus wat betreft wanneer je de HC/WC volgt. Kom je er niet uit, kom dan praten met hoofd Practicum of stuur hem een mail.
P2-BORC13OSZ