Welkom bij het practicum chemicaliën magazijn
magazijnfotomagazijnplan

Waar is het ?
KBG 6.09, dwz:
  • op de gang tegenover de grote scheikunde practicumzaal KBG 6.14
  • als je de lift uitkomt links.

Wanneer is het open?
  • SK-BORSP: op momenten dat de verschillende projectfases lopen
  • SK-BSPAN: tijdens Analyse projectfase
  • SK-BORC13: op de eerste dag van elk experiment
  • SK-BANV13: op de eerste dag van elk experiment
  • SK-BPRAN: op vastgestelde tijden die binnen cursus worden bekend gemaakt
  • bij de overige cursussen/momenten worden alle benodigde chemicaliën klaargezet op zaal

Wie staan er achter de balie?
Sanne en Kanvaly met het team van student assistenten zullen jullie steeds zo goed mogelijk proberen te helpen.

Hoe bestel je iets?
Het valt niet mee als er ineens 20 studenten aan de balie staan met de meest uiteenlopende verzoeken. Het is daarom belangrijk dat iedereen eerst goed uitzoekt wat hij/zij nodig heeft.
LEES HIER OVER DE PROCEDURE VAN UITGIFTE CHEMICALIËN AAN DE BALIE

Waar haal ik glaswerk?
Het glaswerk magazijn heeft geen balie. Alle benodigd glaswerk wordt op de zaal klaargezet in de glaskarretjes.
glasscchoon
Het kan zijn dat er bij bepaalde practica/experimenten tijdelijk bij de deur van het glasmagazijn een uitgiftepunt wordt gecreëerd.

NB: Na afloop van de dag wordt het vuile glaswerk in de vuil glaswerk bakken neergezet.
glasvuil